MEDIO RURAL APOIA A CONSTITUCIÓN DA PRIMEIRA A GRUPACIÓN DE HORTICULTORES DA PROVINCIA DE LUGO

A Consellería do Medio Rural apoiará, mediante distintas liñas de axuda, a constitución da primeira agrupación de productores de horta da provincia de Lugoque hoxe se presentou oficialmente no Concello de Riotorto, no que terá a súa sede oficial.

Ao acto asistiu o titular do departamento, Alfredo Suárez Canal, o delegado provincial, Emilio López Pérez e o alcale do municipio, Federico Gutierrez Estoa.

O Conselleiro inagurou tamén o Curso de Alternativas Productivas que se imparte no centro socio cultural de Riotorto, e ao que asisten agricultores e gandeiros de toda a comarca.

Juegos de presentación, juegos cooperativos, multideporte, jimcanas deportivas, slalom bicibletas, rutas en bici, ruta de senderismo, visita a la playa de las Catedrales, juegos en la playa, fiesta de despedida con hinchables y juegos.